»Na Primorskem znamo sodelovati, znamo ohraniti tradicijo in obenem graditi sodobne poti naprej. Hrana ni le proizvod – je kultura, identiteta in način življenja.«
»Nerazumno je, da otroci, ki hodijo v šolo 150 metrov stran od mlekarne, pri šolskem obroku jedo jogurt iz drugega konca Slovenije ali celo iz druge države.«
»To je dolgoročno partnerstvo, ki temelji na spoštovanju tradicije, obnovi in rasti. Naš cilj je nadaljnji razvoj blagovnih znamk, tehnološka modernizacija in širitev na nove trge ob ohranjanju prepoznavne kakovosti, ki jo slovenski potrošniki poznajo in cenijo.«
»Gorenjka in Šumi sta močni slovenski blagovni znamki, s katerima so povezane generacije slovenskih, pa tudi potrošnikov v regiji. Zadovoljni smo, da smo našli partnerja, ki bo nadaljeval vlaganja in razvoj blagovnih znamk Šumi in Gorenjka ter tako ohranil njuno vrednost.«
»To je dolgoročno partnerstvo, ki temelji na spoštovanju tradicije, obnovi in rasti. Naš cilj je nadaljnji razvoj blagovnih znamk, tehnološka modernizacija in širitev na nove trge ob ohranjanju prepoznavne kakovosti, ki jo slovenski potrošniki poznajo in cenijo.«
»Gorenjka in Šumi sta močni slovenski blagovni znamki, s katerima so povezane generacije slovenskih, pa tudi potrošnikov v regiji. Zadovoljni smo, da smo našli partnerja, ki bo nadaljeval vlaganja in razvoj blagovnih znamk Šumi in Gorenjka ter tako ohranil njuno vrednost.«
»V raziskavi so prebivalci Slovenije za 32 kategorij ocenjevali stopnjo zaupanja za vse navedene blagovne znamke.«